Tips

Krize v dietě

24. ledna 2011 v 8:17 | Perfect**

Thinspo


Je opravdu hodně diet, návodů, receptů, jak efektivně zhubnout. Pravidelně vám přinášíme nějaký tip na novou dietku, jak posílit svaly nebo jak rychle shodit do šatů. Ale co si budeme nalhávat, jsme jenom lidi a krizí, kdy se vám chce s dietou na den dva přestat, nebo večerů, kdy si říkáte 'dnes by mohla dieta počkat', je nespočet. Tady jsou čtyři největší.

✖ Krize č. 1 - návštěvy 
Úspěšně dodržujete všechna dietní opatření, sotva ale přijdete na návštěvu ke známé, valí se na vás ze všech stran pobídky k ochutnání všech možných, jen ne dietních dobrot. Odmítnout by znamenalo urazit, cítíte se rozpolcená. Máte dvě možnosti. Buďto své kamarádce (matce) nahlásíte předem, že držíte dietu, a poprosíte ji o vytvoření dietní mňamky, anebo si budete pečlivě vybírat ta nejméně hříšná jídla a budete uždi­bovat opravdu jen lehce.

✖ Krize č. 2 - hříšné rituály
Jste zvyklá zobat u televize chipsy či jiná zakázaná jídla? Zaměstnejte se něčím, co vás od nutkání odláká. U televize můžete například cvičit nebo se věnovat domácím pracem, například žehlení. Pokud je touha silnější než vy, volte zdravé pochoutky - například ovocný salát…

✖ Krize č. 3 - chuť na sladké
Jakmile vás přepadne chuť na sladké, odveďte pozornost jinam. Běžte si například zaběhat, projít se do parku nebo si udělejte pořádek v šatníku. Činnost by vás měla dostatečně zaměstnat, u pasivních úkonů, jako je například čtení nebo surfování po internetu, hrozí, že vám budou myšlenky neustále odbíhat do vaší spíže. Pomáhá také vypít velkou sklenici vody. Pokud si opravdu nemůžete pomoct, dejte si, již tradičně, jeden čtvereček hořké čokolády. Ale opravdu jen jeden!

✖ Krize č. 4 - emoční hlad 
Stres, nuda, smutek, to všechno vás může dohnat k lednici, přestože jste třeba před chvílí obědvala. Jídlo máme spojené s příjemnými pocity, proto v něm často hledáme jakousi spásu. Díky tomu ale jíme, i když ve skutečnosti nemáme fyzický hlad. Jedná se spíše o hlad emoční - toužíte po útěše, zklidnění či rozptýlení. Pozitivní pocity jsou ale vzápětí vystřídány výčitkami a pocitem vlastní neschopnosti. Jak z bludného kruhu ven? Hltáte-li především ve stresu, vsaďte na pohyb - i pětiminutová rozcvička pomůže. Zajídáte-li úzko­sti nebo nudu, najděte si koníček. Co vás baví, jaký sen byste si chtěla splnit? Chovejte se k sobě jako k člově­ku, kterého máte rádi, a pokud přece jen zhřešíte, odpusťte si. Nikdo přece není dokonalý!

Banánová dieta (jednodenní rychlovka)

2. ledna 2011 v 8:56 | Perfect**
Očistná dieta působí na organismus jako šok a donutí metabolismus rychleji pracovat.
Tato dieta spadá do kategorie rychlé očistné diety, působí na organismus jako šok a donutí metabolismus pracovat rychleji a účelněji. Váhový úbytek u této diety by měl dosáhnout až 1,5 kg. Rychlá dieta je jako téměř všechny ostatní vhodná pro zdravé jedince, a tak experimen­tujte opatrně. Základní složkou této diety jsou baná­­ny. Poskytují kompletní výživu, vitaminy A, B, C, dále minerální látky jako draslík, železo, vápník a fosfor.
Základní složkou této diety jsou baná­ny (Foto: jpž)
Jaké si připravit potraviny?
3 banány, 250 g netučného tvarohu, 3 lžíce ovesných vloček, 1 lžička medu, 1 lžička rozinek, 1 vejce, 3 lžíce jablečného džusu

Postup:
Všechny ingredience vložíme do mixéru a zhotovíme koktejl. Ten pak rozdělíme na 3 porce. Máme připravená 3 jídla na celý den. Poslední dávku vypijeme do 17:00. Během této
diety je důležité vypít min. 3 litry neperlivé čisté vody. Bude to trochu šok, ale jako 'úklid' organismu vynikající!



My comment: Podle mě je to fakt taková očistka na jeden den, která fakt nastartuje metabolismus a pročistí. nejspíš vyzkouším. Ale nedělala bych to moc často.
 
 

Reklama